Wednesday 29 February 2012

LAST DAY KAT UITM SHAH ALAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                GAMBAR SEMASA MALAM PENUTUPAN OUTDOOR RECREATION !!!!!!!!!!!!!!!


                              


                      HARI YANG DITUNGGU UNTUK BALIK KE KAMPUS MASING2 !!!!!

           Seawal 5pagi kami diminta bangun dan sembahyang dan senaman pagi iaitu senaman malaysia cergas buat kali terakhir di uitm shah alam .pada masa ini kami diberikan makan dan diberikan sedikit penerangan tentang pembahagi kan tugas -tugasan yang akan diberikan megikut kumpulan . selepas diberikan kebenaran melakukan kerja kami semua terus melakukan tugasan masing2 . tugasan kumpulan saya ialah basuh kayak dan paddle  . ingatkan senang basuh kayak rupa-rupa nya penat juga nak memberus kotor-kotor dekat kayak tu .. selepas siap saya menolong rakan saya iskandar dari kampus shahputra basuh khemah-khemah shahputra  . semasa membasuh ada juga yang bergalak main  air dan ada juga yang tak sabar2 nak balik umah dan ada juga yang main2 .. saya memerhatikan pensyarah yang memandang mereka . selepas siap semua kami menunggu perlatan itu kering dan terus lipat kan dan terus meletakan dalam lori or letakan ke dalam stor uitm shah alam .. sambil menunggu proses pegeringan kami semua sempat menangkap gambar megikut kampus masing2 ..


            SELEPAS SIAP PROSES PEGERINGAN ..

Selepas siap proses pegeringan kami menhantar barang2 yang dipinjam oleh uitm shah alam untuk sesi pemulangan barang2 yang dipinjam . kami semua dihendaki menghantar kayak , paddle dan generator ke stor A  , stor A agak jauh dari kolej kenanga tempat kami semua basuh barang .. kami semua penat dan semangat melaukan tugasan yang diberi ssecepat mungkin agar dapat rehat dan balik secepat yang mungkin .. selepas siap kami ada satu lagi sesi bersama fasi2 dan pensyarah ..






      SESI FASI2 DAN PENSYARAH MEMULANGKAN BARANG2 YANG DIRAMPAS .. HAHA ..SERONOK NYA !!!!!!!!!!!


          Kami semua sangat gembira selepas mendapat barang2 yang telah dirampas semasa awal program ini dijalankan .. kami sgt ceria dan kami sgt bergembira sebab dapat rasa nak balik . mmg excited gle kot ..
selepas kami selesai semua ada lagi satu sesi kami perlu membuat komen untuk fasi2 dan tentang outdoor ini dan kami kene komen tentang outdoor ini .. selepas habis kami punye pensyarah , menutup segala aktiviti bagi final camp outdoor recreation ini .. kami besalaman dengan pensyarah dan semua fasi2 dan meminta maaf jika ada salah dan berterima kasih kepada fasi2 dan pensyarah kerana sudi megajar kami tentang outdoor recreation ini .. kepada fasi2 , kami sgt berterima kasih kerana sanggup berkorban cuti meeterm untuk megajar kami di tasik chenderoh .. kami sgt2 berterima kasih kepada fasi2 dan pensyarah .. selepas abis semua sesi kami semua berkumpul dan diberi masa untuk menangkap gambar bersama kawan2 dan fesi2 .. selepas itu kami semua beredar dari kolej kenanga .

    GAMBAR KAMI SEMUA PESERTA UNIVERSITY COLLEGE SHAHPUTRA !!!!!!!!!!!


No comments: